Vad kostar det?

Du ger mig 1.500 kr per timme och jag ger dig 100 % engagemang. Tillsammans ser vi till att du spar både tid och pengar och kvalitetssäkrar ditt evenemang. Vi bestämmer från början hur lång tid det får ta. (Om du vill ha min hjälp hela vägen över mållinjen så får du ett fast pris på allt.)

Hör av dig så kör vi i gång!

×

Så fixar du succén.

Vill du att ditt evenemang ska bli bra? Eller vill du att det ska bli helt fantastiskt?

Då så. Rådgör med mig inför nästa kundaktivitet, konferens, mässa, fest, bröllop etc. Jag har ordnat aktiviteter i snart 35 år och vet vad som krävs för succé. Några timmars planering med mig kan räcka för att du ska hitta rätt leverantörer, fixa logistiken och undvika dyrköpta misstag.

Det här får du av mig:

  • Hjälp att styra upp logistiken.
  • Effektivt flöde före och under evenemanget.
  • Prisvärda leverantörer som du kan lita på.
  • Förstärkt upplevelse för dina gäster (och dig själv).
  • Högre kreativ nivå.
  • Mer tid över.
  • Lägre kostnader.
  • Det är aldrig för sent att rädda evenemanget!

    Det bästa är naturligtvis om du kommer till mig redan när du vill börja planera din aktivitet. Men jag hjälper dig även om du redan har kommit en bit på väg och känner dig osäker. Ja, det går till och med att åstadkomma underverk när din planering är klar och allting det känns ”så där”.

    >> Vad kostar det?

    HEM TJÄNSTER KUNDBAS REFERENSER PRIVATFESTER KONTAKTA OSS BufféSpecialisten